Terug

  • Klantenservice: 0599-858878
  • Gratis verzenden NL & BE vanaf € 59
  • 30 dagen bedenktijd

Menu

Klantenservice

Klantenservice

Neem contact op

* Gaarne invullen

Veelgestelde vragen


1. Bestellen

1.1 Ik heb hulp nodig bij mijn bestelling

Wij staan graag voor u klaar om u bij uw bestelling te assisteren. 
Voor welke vraag dan ook, u kunt ons bellen op 0599 858878.
Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 10:00 en 18:00 uur. 

Per email kunt u ons bereiken op info@petsonline.nl 
Email wordt in principe op werkdagen beantwoord (maandag t/m vrijdag). Heeft u een urgente vraag, kunt u ons altijd even bellen.

Tenslotte kunt u ook gebruik maken van het formulier op deze pagina aan de rechterzijde om uw vraag te stellen.

1.2 Is er een minimum bestelbedrag ?

1.3 Is er een maximum bestelbedrag ?

1.4 Kan ik verschillende bestellingen combineren?

1.5 Kan ik een bestelling annuleren?

1.6 Ontvang ik een bevestiging van mijn order?

1.7 Ik heb een speciale vraag, hoe stel ik die ?

1.8 Mijn produkt is niet op voorraad ?

1.9 Moet ik mij registreren ?

2. Betalen

2.1 Problemen met online betalingen

Heeft u een probleem om online te betalen, bijvoorbeeld met Ideal ?
- Als u Ideal aanklikt als betaalmethode, moet er een keuzebalk verschijnen met de namen van de aangesloten banken. Als deze niet verschijnt, en u dus niet verder kunt met uw Ideal betaling, ligt dit meestal aan de cookie instellingen in uw browser. Het gehele bestelproces maakt gebruik van tijdelijke cookies om de artikelen op te slaan. Dit is volstrekt ongevaarlijk, maar wel noodzakelijk voor het maken van een bestelling. Als de browser geen of slechts beperkt cookies accepteert, kan dit de reden zijn dat u per Ideal geen betaling kunt verrichten. De oplossing is om cookies wel of uitgebreider toe te staan, waarna de keuzebalk voor de bank wel verschijnt en u uw betaling kunt maken.

Gebruikt u een product met Safari browser ? Ga dan naar Instellingen , Safari en kies dan rechts in het scherm Blokker Cookies. Kies het volgende scherm Sta altijd toe. Probeer nu opnieuw te kiezen voor Ideal.

2.2 Hoe kan ik betalen ?

2.3 Wat is Ideal ?

2.4 Kan ik achteraf betalen ?

2.5 Kan ik per bank vooruit betalen ?

2.6 Is de BTW inclusief of exclusief ?

3. Contact

3.1 Wat zijn de contactgegevens van Petsonline ?

Petsonline V.O.F.
Handelsstraat 40
9501 EV Stadskanaal
Telefoon : 0599 858878
Email :info@petsonline.nl
KvK : 67683541
BTW: NL857128590B01
Bank: ING Bank
IBAN : NL59INGB0006300362
BIC: INGBNL2A

4. Klachten

4.1 Ik heb een klacht. En nu ?

Petsonline neemt klachten serieus en zal er alles aan doen om het probleem op te lossen.
Stuur ons een volledige en duidelijke omschrijving van uw klacht, schriftelijk per post of per email.

Wij bevestigen altijd de ontvangst van uw klacht en zullen deze uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. 

4.2 Mijn bestelling is defect, wat moet ik doen?

5. Retourzending

5.1 Wanneer kan ik mijn product retour zenden?

Na ontvangst van uw product, heeft u 30 dagen de tijd om het zonder opgaaf van redenen aan ons te retourneren (artikel 6 van de algemene voorwaarden). Dit houdt in, dat u het product binnen 30 dagen na ontvangst dient te retourneren aan ons.

De retourprocedure is als volgt.

U heeft 30 dagen de tijd om zonder opgaaf van redenen een product te retourneren. De bedenktijd gaat in op het moment dat u het product heeft ontvangen. Houdt u er rekening mee dat de retour verzendkosten voor uw eigen rekening zijn ?

Tijdens deze periode van 30 dagen kunt u uw bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking retourneren. Uiteraard kunt u het product passen zoals u dat in een fysieke winkel zou doen. Na het passen zorgt u ervoor dat het product schoon, geheel onbeschadigd in de originele verpakking terugstuurt. Verzegelde producten kunnen na het verbreken van de verzegeling niet geretourneerd worden. De verzendkosten voor een retourzending zijn voor de rekening van de consument.

De spelregels over een aantal gevallen waarin retouren niet geaccepteerd kunnen worden:

  • Retourneren na de bedenktermijn van 30 dagen.
  • Beschadigde producten.
  • Gebruikte producten (vervuilde, vieze of stinkende producten e.d.).
  • Geactiveerde koelproducten.
  • Ontbrekende onderdelen.
  • De labels of kaartjes met het artikelnummer mogen niet zijn verwijderd.
  • Op maat gemaakte producten.
  • Ook kunnen sommige producten vanuit hygiënisch oogpunt niet geretourneerd worden als de verpakking is geopend: bijvoorbeeld kattenbakken, krabpalen, de Litter Kwitter, handdoeken, badjassen en dergelijke kunnen alleen geretourneerd worden in de originele en ongeopende verpakking. Bij twijfel neemt u eerst contact met ons op.
  • Zonder voldoende frankering.

Retour online aanmelden

Om een retour online aan te melden, heeft u een account nodig. Nog geen account aangemaakt ?
Maak dan snel hier een account aan.

Gebruik hetzelfde email adres als in uw order om de order te kunnen koppelen aan uw account.

In het order overzicht klik op 'bekijken' naast de order waarvan u iets wilt retourneren.
U krijgt dan de complete order te zien. Rechts onderaan klik dan op 'Artikelen retourneren'
In het volgende scherm kunt u de retourzending instellen. De eerste stap is aangeven welke producten retour gestuurd worden. Dit wordt gedaan door het aantal aan te geven in het drop-downmenu. Producten die u niet retourneert laat u op 0 staan.

In de volgende stap geeft u de reden aan van de retour.

Tenslotte kunt u bij “reactie” aanvullende informatie doorgeven.

Heeft u alles ingevuld ? Klik dan op “verstuur”. De retourzending is dan direct automatisch aangemeld bij ons en kunt u direct de producten inpakken en aan ons verzenden. 

Let op dat er geen bevestiging verstuurd wordt na het aanmelden van een retourzending. 

Belangrijk: stop de pakbon erbij zodat wij weten van wie de retourzending afkomstig is.

Een stuk papier met uw naam en ordernummer is ook voldoende. De retour verzendkosten zijn voor uw eigen rekening.

Verstuur het pakket aan ons magazijn:

Petsonline
Handelsstraat 40
9501 EV Stadskanaal

Let op dat er geen bevestiging verstuurd wordt na het aanmelden van een retourzending. 

Na ontvangst en de verwerking van de retourzending zult u per email worden geïnformeerd. 

Terugbetaling na afhandeling van de retourzending duurt gemiddeld 5 werkdagen.

Retourneert u een deel van uw bestelling ? 

Als het uiteindelijke orderbedrag, na verrekening van de retour gezonden artikelen, niet (meer) in aanmerking komt voor gratis verzending, zullen er reguliere verzendkosten worden berekend. Deze worden verrekend met de creditering voor de retour gezonden goederen. 



5.2 Naar welk adres moet ik een retourzending sturen ?

5.3 Hoe snel krijg ik mijn geld terug ?

5.4 Wie betaalt porto bij retouren ?

6. Ruilen

6.1 Hoe kan ik een product ruilen ?

Bij Petsonline kunt u zonder problemen een product ruilen. Bijvoorbeeld als de maat toch niet goed blijkt te zijn. Wij vragen u vriendelijk, voordat u een product retourneert, dit even per email aan info@petsonline.nl te melden zodat wij weten wat de bedoeling is.

De retour procedure is als volgt:
Neemt u eerst contact met ons op over het correcte adres waar u het product heen kunt sturen.

De kosten van retourzending zijn voor rekening van de consument.

Let u erop dat er een aantal producten zijn waarvoor deze algemene regel niet geldt:
- maatwerkproducten waarbij het product is gefabriceerd overeenkomstig de wensen van de consument. Bij petsonline geldt dit o.a. voor de handgemaakte halsbanden die per order op maat worden gemaakt en de hondenkussens en de steigerhouten hondenbakken, beide van het eigen merk.
- producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn. Bij Petsonline de bronzen dierenbeelden en de urnen, beide van het eigen merk.
Bij de omschrijving van een artikel staat altijd duidelijk vermeld of een product handgemaakt op maat per bestelling wordt gefabriceerd.

Petsonline zal de retourgoederen controleren op beschadigingen etc. Wij verwachten van u dat het product en alle toebehoren zoveel als redelijkerwijs mogelijk is in de originele verpakking aan ons retourneert. Beschadigde of gebruikte artikelen kunnen niet worden geretourneerd of geruild.

Bij ruilen voor een ander artikel of maat, zenden wij u een credit factuur voor het retour gestuurde product exclusief de verzendkosten en maken een nieuwe bestelling aan voor het gewenste product. Let op dat eventuele verzendkosten voor de nieuwe bestelling volgens de normale regels berekend zullen worden.

7. Verzenden en verzendkosten

7.1 Wanneer kan ik mijn zending verwachten?

De verwachte levertijd staat bij elk product op de site vermeld. De levertijden worden in werkdagen vermeld. Werkdagen zijn maandag tot en met vrijdag. Zaterdagen, zondagen of feestdagen zoals de kerstdagen zijn geen werkdagen. Wij kunnen dan nl. geen pakketten verzenden of ontvangen.

Standaard verzenden wij per GLS die het pakketje binnen 24 uur bij u aflevert. U ontvangt de track & trace code zodra uw pakket door Petsonline is verzonden zodat u de zending ook zelf via internet kunt volgen. 

Producten die rechtstreeks door een importeur, distributeur en dergelijke worden verzonden, kunnen met een andere vervoerder worden verzonden. Wij doen dan onze uiterste best, u daar zo accuraat over te informeren, maar zijn daarbij afhankelijk van informatie van derden.

7.2 Wat zijn de verzendkosten ?

7.3 Welke verzendmethode kan ik gebruiken?

7.4 Kan ik mijn bestelling afhalen ?

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    Petsonline 9.0 / 10 - 2276 beoordelingen op Feedback Company